reklama

Moje štvorky

Dve štvorky nosím na mojej hrudi už od sedemnástky. Ale úplne inými štvorkami ma obšťastnil Dragon, keď ma zatiahol do blogerskej reťazovej hry. Veď ja mu to raz určite vrátim...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)


Štyri zamestnania, ktoré by som nikdy ne dokázala robiť:

  • exekútor - bez komentára

  • úradník na daňovom,alebo inom úrade, kde je veľa nelogických tlačív a pečiatok

  • politik - vraj keď klamem, tak to na mne hneď vidno

  • stredoškolský profesor - u adolescentov sa moja autorita rovná nule

Štyri filmy, ktoré by som mohla pozerať dookola:

  • všetky Svěrákovky

  • všetky od Tarantina a na farbe mi nezáleží

  • všetky od Lyncha - týmto rozumiem asi tak, ako Blackovej poézii, ale neviem bez nich žiť

  • Pelíšky

Štyri miesta na svete, kde by som nechcela a ne dokázala žiť:

  • Somálsko - ja veľmi rada jem

  • Maledivy - na môj vkus je tam až príliš veľká prohibícia

  • Antarktída - vedie sa tam dosť nudný a chladný nespoločenský život

  • USA- po tom,ako som tri krát žiadala o víza a namiesto pečiatky do pasu, mi ukázali ich amerického fuckera, tak som sa rozhodla, že do zeme zasľúbenej už ísť nikdy nechcem

Štyri obľúbené jedlá, ktoré sa mi nikdy neprejedia:

  • pravá slovenská kapustnica s hubami

  • lečo

  • bačovský guľáš - recept jedného z priateľov. To je fantázia,aké je to dobré...keď budete dobrí, prezradím tajný recept

  • kuriatka a sliepky na všetky spôsoby - v tomto prípade ma niektorí neprajníci obviňujú, že sa u mňa jedná o kanibalizmus

Štyri knižky,ktoré som nikdy nečitala :

  • Zbierka zákonov - odradí ma už len to,že ju vidím

  • názov tejto knižky už neviem,ale bola to asi trojkilová knižka o programovaní pre začiatočníkov v anglickom jazyku

  • Moja vkladná knižka - asi preto, že som nikdy žiadnu nemala a ak to pôjde so mnou takto ďalej, tak ani žiadnu nikdy mať nebudem

  • Biblia - mám ju už pekných pár rokov pri posteli, ale stále si pripadám, že som na jej čítanie ešte nedozrela. Možno raz, niekedy, keď budem dospelá...

Moje štyri najobľúbenejšie zvieratá:

  • pes malého vzrastu

  • pes stredného vzrastu

  • veľký pes

  • naša Jessina /buldočka/

Štyri veci, ktoré môj mozog nedokáže pochopiť:

  • slovenský ekonomický zázrak

  • Zajacovu reformu zdravotníctva

  • prerozdeľovanie eurofondov na slovenský spôsob

  • Moniku Beňovú

Štyria blogeri, ktorým prenechávam túto zákernosť:




Eva Dingová

Eva Dingová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  24x

Som bežný slovenský priemer,ničím nevyčnievajúci z radu.Už pár desaťročí sa snažím premeniť sínusoidu môjho života na priamku.Zatiaľbezúspešne. Zoznam autorových rubrík:  ZdravieSpoločnosťCestovanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu